петък, март 27, 2009

За един спор

Получава се почти като при Вапцаров. Спорим „двама със дама”, но не за „човекът във новото време”, а за Проекта за нов Закон за народната просвета, който предстои да се гледа в Народното събрание. Дамата, пак като при Вапцаров, „тропа, нервира се, даже проплаква./ Залива ме с кални потоци от ропот/ и град от словесна/ атака”. С една дума – не ми дава думата. Още малко и ще ме изяде с парцалите, само и само да ми обясни, че Проектът „не струва мойта защита”.

- Добре де – успявам все пак да вмъкна, - не прочете ли там?..

- Не съм, не съм го чела!

Шаш!

- Тогава откъде знаеш?..

- По радиото казаха!

- Аха, добре – кимам разбиращо.

И предлагам:

- Хайде да сменим темата…


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.