събота, април 25, 2009

Интересни боклуци от стари времена

С колегата Джейсън се поровихме из разни боклуци, нахвърляни в една стая на училището и трупани там години наред. Оказва се, че е доста забавно да се ровиш в боклуци. Какво ли нямаше там, но на мене най-много ми допаднаха две табла за онагледяване на уроци по български език.

Първото табло обяснява зависимостта между яснотата и глаголната температура на текста:


Второто табло онагледява как "средната измерва положението на съвкупността от текстове върху оста на глаголната температура, а сигмата - разсейването им":


Не ме питайте какво означават тези неща. Не зная. Учеше се нещо такова някога отдавна, но аз подобни глупости винаги съм ги прескачал, прескачам ги и сега. А понеже стана въпрос за боклуци, виждате, че над ръката ми надничат цели три боклука (Маркс, Енгелс и Ленин - за недовиждащите).

Джейсън на свой ред пожела да се снима с Георги Димитров и нарече тази снимка "Аз и Дими":



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.