събота, септември 12, 2009

Путин = Господ

Чуйте! Превел съм основното долу.



Водеща: Здравейте, представете се, моля.

Зрителка: Няма да говоря с вас, само с президента.

Водеща: Владимир Владимирович ви слуша, задайте вашия въпрос.

Путин: Чувам ви. Добър ден!

Зрителка: Вие ли сте?

Путин: Аз съм, добър ден, да.

Зрителка: Наистина ли сте вие?

Путин: Наистина.

Зрителка: А преди също бяхте вие, нали?

Путин: Аз бях преди това.

Зрителка: Ой, Г О С П О Д И, благодаря Ви много! За всичко, изключително Ви благодаря!...

-----------------

Следва това, което отвръща руският Г О С П О Д! И да не разбирате руски, е без значение. Всички Богове говорят по един и същи начин.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.