сряда, февруари 03, 2010

Сбогом, чичо Бил!

Преди няколко дена morrt се похвали, че минал на Ubuntu.

Отдолу му написах, че досега съм минавал няколко пъти на Линукс.

Което си е самата истина.

Опитвал съм и Ubuntu (мнай-много, за последно преди две седмици) и Mint, и още две-три разновидности, на които даже не помня името, но все не ми харесваха. Я някои драйвъри ми бягаха, я някои програми не ми се връзваха, а Ubuntu 9.10 категорично отказа да хване безжичната връзка.

Затова все се връщах с наведена глава, по-гузен от блудния син, и целувах ръка за прошка на чичо Бил.

Вчера обаче дяволът отново ми нашепна ласкави еретични слова.

И се започна.

Сега единият ми компютър е с Mandriva 2010.

Дръпнах от нета една огромна версия (за цяло DVD), а вътре - от пиле мляко.

Намести Mandriva-та всичките драйвъри, сервира ми наготово всички програми, от които имам нужда (само един HTML редактор се наложи да кача), пипна веднага безжичната връзка и – моля, заповядай! Дето се вика, друг ми свърши цялата работа, а аз само си седях с ръце в джобовете.

Утре ще преинсталирам и другия компютър.

Сбогом, чичо Бил!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.