вторник, март 23, 2010

Пролет

Рума-сан от далечна Япония се похвали с дошлата пролет.


Нямам в двора си сакура, но и аз мога да се похваля с нещо пролетно.

Минзухарите в градината цъфнаха.


И още едно цвете цъфна, само че не му зная името.


Освен това видях щъркел.


Не, не такъв щъркел като на картинката, пазил ме Господ!

Този, който видях, нямаше нищо в човката.

И веднага вързах мартеницата на една от малините.


За да има много малини. Защото ако съществува плод, по който най-много си падам, това е малината.

-------------------------

Току-що получих по мейла писмо от Николай Никифоров със следното съдържание:


Здравейте,

Цветето под минзухара е Иглика.

Детските ми спомени за Пролет са свързани с нея.

Благодаря за напомнянето!


Поздрави, Николай


И аз благодаря за уточнението, защото по цветята, дърветата и христите хич ме няма.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.