четвъртък, юни 17, 2010

Камера

- Искам да си купя камера – казвам на един мой познат.

- А това в ръцете ти какво е? – пита ме той.

- Фотоапарат – осведомявам го.

- Ама на английски... – протестира моят познат.

- На английски - в Лондон, а в центъра на Вакарел фотоапаратът е фотоапарат, а камерата - камера. Аз искам камера.

-----------

Стара мечта ми е камерата.

Откакто 8-милиметровият лентов „Кварц”, който си купих още като студент, отиде в небитието.

А това беше преди милиарди години.

-------------

Сега обаче мечтата ми се сбъдна.

Падна ми някой друг лев и...

...много съм щастлив.

Ето Румяна с камерата.


Би било по-редно да покажа нещо, заснето с машинката.

Направих няколко проби, но покрай завършването на учебната година съм много уморен и не ми се занимава с обработка на видео, а в сурово състояние не ми позволява гордостта (!) да пускам каквото и да било.

Така че – спокойно!

Ще има и движещи се картинки.

Но по-нататък.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.