петък, декември 03, 2010

Товарищ Сталин и сникерса

Освен даскалъка изпълнявам временно и длъжността директор на училището (май по принципа „няма нищо по-постоянно от временното“), затова се връщам у дома капнал, изцеден, смачкан и готов да сръфам някой гербер, ако се завърти наоколо.

Безкрайно съм благодарен в тази ситуация, когато някой познат или приятел ми е пуснал някоя връзка към нещо, което да ме развесели и да ме откъсне от кръвожадните антигерберски намерения.

Както е направил вчера Илия Марков с един чудесен клип, който аз пък представям тук с превод за тези, които не разбират руски език.



СТАЛИН: Аз, другари, работя като Генерален секретар на Партията и работата ми отнема много сили. Но когато в страната трябва да се въведе железен ред, винаги вземам сникерс. (По телефона.) Ало. Сталин слуша. Какво ни пречи да въведем ред в Комисариата по вътрешните работи?.. А, така значи? Извикайте тогава при мене другаря Ежов! Благодаря.

ЕЖОВ (влиза): Другарю Сталин, викали сте ме…

СТАЛИН: А, вие ли сте, другарю Ежов? Сядайте, сядайте! Ето, господин Рузвелт шоколадче ни е пратил. Опитайте, моля ви.

ЕЖОВ: Благодаря, другарю Сталин. (Яде и ритва камбаната.)

СТАЛИН: Ето, сникерс. Изядеш го и всичко е наред.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.