сряда, януари 19, 2011

Експертиза

Какво ни казаха експертите за „онези записи“?

Основно две смешни неща.

Първо, че запсите били презаписи.

И какво от това?

Аз вчера презаписвах детски песнички за децата от подготвителната група в училището.

И – о чудо! – песничката „Хей, ръчички“ звучеше на презаписа по същия начин като на оригиналния диск, а не като „Токата и фуга в ре минор“.

Второ (цитат от становището на експертите): „Описаните по-горе отклонения, както в амплитудно-честотните характеристики, така и в областта на синтактичните, стилистичните и интонационните особености, биха могли да се дължат на манипулация върху звукозаписите“.

Обърнете внимание: „…БИХА МОГЛИ…“.

Няма що, изключително експертното мнение, в което основното заключение се основава на условно наклонение на глагола!

Но мене ме интересува друго.

Ето това нещо: „Ако трябва, обади му се ей-сега и му кажи какво сме се разбрали, защото там поех ангажимент и аз не съм Първанов. Като съм му обещал, че няма да го закачам, няма да го закача…“

Та в тези именно две изречения на Боко кое е „отклонение… от синтактичните, стилистичните и интонационните особености“?

Хайде да кажат експертите!

Ама няма да кажат.

Сещате се защо, нали?


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.