петък, януари 21, 2011

Фидосова

Откъдето и да я погледнете, Фидосова е гигантска личност.

Особено в областта да изпада в смешни положения.

Не зная какво е вашето мнение, но аз съм категоричен, че надминава дори шефа си в тази област.

Какво каза например за разговора си с Танов: нямало нищо осъдително да се интересува от кариерното развитие на един „млад, необременен“ човек.

А младият и необременен човек каза на всеослушание от телевизионния екран, че изобщо не я познава.

При което в първия момент се почувствах щастлив, защото току-виж Фидосова се заинтересувала и от моето кариерно развитие (не съм млад, обаче съм необременен и Фидосова също не ме познава), но веднага изтрезнях от илюзията и съответно се разсмях.

Поне да бяха се уговорили предварително, че да приказват едни и същи неща!

А сега Яне вика, че Фидосова гушнала 150 000 лева от някаква фирма.

Не че Яне е стока, ама вижте как реагира Фидосова.

Каза, че било под достойнството й да коментира какво рекъл Яне.

Отново смехория.

Защото страшно, ама страшно много достойнство се изисква, за да кажеш дали си взел парите, или не си ги взел – да или не!

Боже, защо не слезеш да си прибереш вересиите?


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.