петък, януари 14, 2011

„Лудо сърце“

Стара, но любима песен; с превод.





Il cuore matto che ti segue ancora
E giorno e notte pensa solo a te
E non riesco a fargli mai capire
Che tu vuoi bene a un altro e non a me.

Il cuore matto, matto da legare
Che crede ancora che tu pensi a me
Non è convinto che sei andata via
Che mi hai lasciato e non ritornerai!

Dimmi la verità, la verità
E forse capirà, capirà
Perchè la verità tu non l'hai detta mai.

Il cuore matto che ti vuole bene
E ti perdona tutto quel che fai
Ma prima o poi lo sai che guarirà
Lo perderai, così lo perderai.

Dimmi la verità, la verità
E forse capirà, capirà
Perchè la verità tu non l'hai detta mai.

Il cuore matto che ti vuole bene
E ti perdona tutto quel che fai
Ma prima o poi lo sai che guarirà
Lo perderai, così lo perderai.

Il cuore matto che ti vuole bene
Il cuore matto, matto da legare
Il cuore matto che ti vuole bene
Il cuore matto, matto da legare
Il cuore matto che ti vuole bene
Il cuore matto, matto da legare...

Il cuore matto.
Лудо сърце, което още те преследва
и ден и нощ мисли само за тебе,
и не може да бъде накарано да разбере,
че ти обичаш друг, а не мене.

Лудо сърце, лудо за връзване,
което още вярва, че мислиш за мене,
не може да бъде убедено, че ти си замина,
че ме остави и няма да се върнеш.

Кажи ми истината
и може би ще разбере, ще разбере
защо никога не си я казвала.

Лудо сърце, което те обича много
и ще ти прости всичко, което направиш,
но рано или късно ще се излекува
и ти ще го изгубиш, така ще го изгубиш.

Кажи ми истината
и може би ще разбере, ще разбере
защо никога не си я казвала.

Лудо сърце, което те обича много
и ще ти прости всичко, което направиш,
но рано или късно ще се излекува
и ти ще го изгубиш, така ще го изгубиш.

Лудо сърце, което те обича много...
Лудо сърце, лудо за връзване...
Лудо сърце, което те обича много...
Лудо сърце, лудо за връзване...
Лудо сърце, което те обича много...
Лудо сърце, лудо за връзване...

Лудо сърце...


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.