петък, ноември 23, 2012

Събота, 24-ти

Който ме познава добре, знае, че не се включвам във фейсгрупи.

А когато някой ме включи в някоя група, не се сърдя за разлика от други приятели, а отивам на съответното място, натискам съответното бутонче и се измъквам от съответната група по терлици и во веки веков.

За „Томатина“ и „Доматена революция!“ обаче направих огромно изключение.

И съм вътре с двата крака, при това доброволно.


На 24-ти ми се очертава запълнена програма в София.

Първо, ще занеса фотоапарата на сервиз; да му видят светкавицата, че нещо ми играе номера.

След това ще присъствам на един семинар.

И накрая ще бъда пред Парламента в 17 часа.

Да метна и аз два домата.

Само дето няма да са гнили, защото как да ги мъкна такива чак от Ихтиман, пък и да ги разхождам из София цял ден!

Но мисля, че и с негнили ще зачета ползотворно участие, а свети Петър ще ми запише в тефтера си едно добро дело на 24-ти.

Не зная архангелите на Цецо дали ще са на същото мнение, но това най-малко ме интересува…