вторник, ноември 08, 2016

Кратка изповед на един гъбар

Не ме изкушавайте!

Деветдесетте години, когато сърцето ми вървеше пред ума, отдавна са минали и заминали.

Повечето от тогавашните изкусители, пък и едни малко по-късни, от национален и местен калибър, показаха след време, че са били всъщност вълци в овчи кожи, хищни сирени, пеещи сладостни песни, лукави лисици, дебнещи някой да изпусне сиренето, за да го налапат…

Онези години на сляп ентусиазъм са вече изминат път.

Така че не ми предлагайте днес мухлясалите призиви „Да изберем по-малкото зло!“ или „Който и да е, само комунист да не е!“, защото точно с тези призиви и подобни докарахме страната си до това днес да я управляват не червени боклуци, а едни други пак боклуци.

В крайна сметка – получихме на геврека дупката.

Поговорката (май английска беше) казва: „От две злини не си струва да се избира“.

А аз казвам: от два боклука не си струва да се избира.

Така че на 13 ноември няма да гласувам за това:


В деня на втория *ур ще ходя за гъби.

С пълното съзнание, че съм направил правилния избор…

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.