четвъртък, май 21, 2009

Я, ама аз съм бил от НДСВ!

Знаете ли вица за онзи, който все казвал, че не вярва на табели.

А не вярвал на табели, защото веднъж видял една табела, на която пишело "ЖЕНИ", влязъл вътре, но се оказало, че е тоалетна.

И аз така не вярвам на разни анкети, които се мотаят из интернет пространството; не си губя времето да се занимавам с тях. Един път само попълних една анкета, която трябваше да определи политическата ми ориентация. Излезе, че съм либертарианец. И хукнах из Мрежата да търся какво животно е това либертарианецът, защото все пак е срамно да ти кажат, че си нещо, пък да не знаеш какво е това нещо.

И втори път реших да дръпна дявола за опашката преди два дена. Попълних една анкета, която трябваше да определи политическите ми предпочитания. Ето го резултатът:


Не зная дали някой вярва, или не вярва на табели, но аз определено не вярвам на анкети.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.