сряда, януари 20, 2010

Преди и след сватбата


Преди сватбата:


Той: Ура!Най-после!! Едва дочаках!!!

Тя: Да си ходя ли?

Той: Не, даже не си го и помисляй!

Тя : Обичаш ли ме?

Той: Разбира се.

Тя: Някога ще ми изневериш ли?

Той: Не - как въобще ти хрумна?

Тя: Ще ме целунеш ли?

Той: Да!

Тя: Ще ме биеш ли?

Той: В никакъв случай!

Тя: Може ли да ти вярвам?


След сватбата (чети отдолу нагоре):↑


P.S. Благодаря на моя приятел Дойчо, който ми изпрати горния почти палиндром. Смях се много и реших да го споделя с вас, за да се посмеете и вие, любезни читатели.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.