четвъртък, май 26, 2011

Ще отида!

И няма да съм сам.

С мене ще бъде и Румяна.

Това за сведение на онези, които горят от желание да ме попитат обратен ли съм!

Е, не съм!

Точно на датата на парада мислех даже да пътувам за село.

Но ще отложа пътуването с един ден.

Особено след случилото се пред софийската джамия трябва да го направя.

Като си помисля, че същите фашаги ще бъдат против, няма как аз да не бъда за.

И ще отида…


-------------------------------

Ако имате време, надникнете непременно тук: http://tv.dsb.bg/


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.