понеделник, май 30, 2011

За да не ме смачкат

Ходя от вчера и търся из града и околностите високо дърво.

Ще ви кажа за какво ми е, но първо – един виц от времето на Тато.


Намислил Тато да отвори западната граница, който иска - да заминава и да живее при „гнилите капиталисти“.

- Добре си решил, Тошо – рекъл му Пенчо Кубадински, - ама преди това ще трябва да се качим на някое високо дърво.

- Защо, Пенчо? – попитал правешкият тюфлек.

- Ами защото – отвърнал Кубадински, - като отвориш границата, народът така ще се юрне на запад, че направо ще ни смачка, мокро място няма да остане от нас. Затова ще трябва да се качим на някое високо дърво…


И аз сега така.

Чувам, че Боко щял до три години да върне всички наши емигранти в България.

И си викам, че като се юрнат онези ми ти емигранти да се връщат, може в ентусиазма си направо да ме смачкат.

Та ми трябва някое високо дърво…


-------------------------------

Ако имате време, надникнете непременно тук: http://tv.dsb.bg/


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.