четвъртък, ноември 01, 2012

1 ноември

Днес е Денят на Будителите.

Поклон пред делото им!


И – самият аз учител - бързам да добавя, че намирам тезата „днешни будители са българските учители“ за абсолютно фанфаронска.

Спорил съм с мнозина по този въпрос, безрезултатно.

В края на краищата, който има наглостта да се набутва до Ботьов, Левски и Софроний – да го прави.

Аз не искам, прекалено съм малък, както сочи даже и името ми.

Не омаловажавам, не подценявам труда на учителите, но всяка жаба трябва да си знае гьола.

А в ихтиманското читалище ще има празничен концерт.

И там няма да отида.

Не ми се слуша местните управници-еднодневки да поздравяват учителите, говорейки им за просвета и култура.

Все едно аз да поздравявам космонавти, говорейки им за овладяването на Космоса.

Няма да мързелувам през този ден, не.

Планирал съм да свърша някои неща.

И всичките - все свързани с работата ми в училище…