неделя, юни 16, 2013

Докарани с автобуси ли?

Викат на Прасчо медиите, че протестиращите срещу назначаването му за шеф на ДАНС били докарани с автобуси в София.

„Монитор“ изсра най-голямото лайно (изразът е на Хашек, не е мой): лично Фидосова пратила автобуси с протестиращи от Монтана.

Да имат да вземат обаче.

Аз съм по митинги и протести от 1990-та година.

Не съм пропуснал оттогава до днес нито една голяма демократична размирица в София, макар че живея в Ихтиман.

Какво да се прави – полукриминал.

Така че мога да разпозная хора, докарани с автобуси да правят навалица, от сто километра разстояние.

Защото просто си личат от сто километра разстояние.

А вчера и завчера гледах цялото пряко излъчване от протестите.

Прегледах плюс това безчет снимки на приятели и на съвсем непознати хора.

Е, докарани за пълнеж организирани автобусни групи не видях.

Товарищи, нещата могат да се случват и без вас…

-----------------------------

P.S. Днес, живот и здраве, и аз ще бъда пред МС! Идвам със следобедния влак и право там. По шапката ще ме познаете...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.