вторник, ноември 11, 2014

Да се наведем

Да, че ще има паметник на Георги Марков – добре е, заради „Задочните репортажи“.

Да, „Задочни репортажи“ са нещо изключително, но…

Някой в случая сети ли се, че Георги Марков е един от сценаристите на „На всеки километър“?

Че е бил един от помазаниците на комунистическата власт, приближен на Тодор Живков?

И изведнъж – завъртял стрелката на компаса на 180 градуса.

Дали?

Винаги съм си мислел и ще продължавам да си мисля, че хора като Марков, Димитър Бочев, Литвиненко, Виктор Суворов и прочее са хора на двойната игра…

Може и да не съм прав.

Но може и да съм.

Преобръщането на 180 градуса все ми е било и ще ми бъде съмнително.

Което ме кара да бъда нащрек.

А и особено в случаи, когато започваме да говорим за дисиденти у нас.

Защото в България дисидентството ни е било такова, каквато ни е сега демокрацията.

Като в знаменитата фраза на Тато.

Да се наведем, че да не ни забърше вятърът…

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.